Model

BlackBerry Passport, Černá

Blackberry® originál
BlackBerry Passport, Černá

Kliknutím zvětšíte

Více obrázků

  • BlackBerry Passport, Černá
  • BlackBerry Passport, Černá
  • BlackBerry Passport, Černá

Přehled

Výrobce:Blackberry® originál
Kód:1200
EAN:8029750574816
Dostupnost: skladem
Záruka:24 měsíců
Cena bez DPH10909,09 Kč
DPH21 %

Cena s DPH

13200,00 Kč
Splátky:Splátková kalkulačka CETELEMdnes 1320 Kč,
později 10× 1364 Kč
Dotaz Hlídací pes
Do košíkuMnožství    ks   
  • Popis produktu

Popis produktu "BlackBerry Passport, Černá"

Rozměrný dotykový displej

BlackBerry Passport má velký čtvercový dotykový displej, který poskytuje úžasný zážitek ze čtení a z prohlížení obrazu. Je zaměřený na lepší prohlížení webových stránek, čtení a editaci dokumentů, práci s mapami a dalšími aplikacemi

  • Přečtěte si větší část emailu bez nutnosti posunu obrazu
  • Zobrazte si celou plochu webové stránky an obrazovce
  • Prohlédněte si všechny detaily na mapě
  • Čtěte a editujte dokumenty a prezentace přímo z vašeho zařízení

 

 

 

 

 

Nová dotyková klávesnice

BlackBerry Passport posouvá kultovní BlackBerry klávesnici na zcela novou úroveň. Hardwarová klávesnice vám umožňuje psát s větší přesností a zároveň vám nechává obrazovku volnou pro důležitý obsah. Celá klávesnice je však zároveň také jeden velký touchpad - s její pomocí tak můžete snadno listovat webovými stránkami, seznamy zpráv nebo ovládat kurzor v textu. Pouze BlackBerry dokáže vytvořit dokonalé klávesnice a ještě je zlepšovat.

 

 

 

 

 

Baterie, která s vámi udrží krok

BlackBerry je dobře známo pro svou úžasnou výdrž baterie na jedno nabití. BlackBerry Passport není výjimkou a nabízí jeden z nejvýkonnějších akumulátorů na trhu s kapacitou skvělých 3.450 mAh. Díky kvalitní optimalizaci spotřeby energie v operačním systému BlackBerry 10 dosáhnete až 25hod výdrže opravdu náročného provozu. Můžete se tak spolehnout, že váš telefon s vámi udrží krok po celý pracovní den.

 

 

 

 

 

Váš osobní asistent

BlackBerry Assistant umožňuje spravovat své e-maily, kontakty, kalendář a další funkce BlackBerry 10 prostřednictvím hlasových a textových příkazů. To vám pomůže rychle provádět úkoly, jako je například reagování na důležité e-maily, plánování schůzek a mnoho dalších. 

Součástí BlackBerry Assistant je také inteligentní vyhledávání, které dokáže prohlédávat celý obsah zařízení, díky čemuž dokážete najít i několik měsíců staré emaily, důležité schůzky nebo podrobná nastavení v systému během okamžiku.

 

 

 

 

Všechny vaše zprávy na jednom místě

BlackBerry Hub je místo, kde můžete spravovat všechny vaše konverzace na jednom místě - e-mail, SMS, BBM™, telefonních hovory, sociální média a další. Zcela nové instantní akce vám umožní rychle uspořádat své e-mailové schránky, aniž by museli jít do každé jednotlivé zprávy - napříkald smazat e-maily, archivovat, označit příznakem apod. Plus, díky BlackBerry Priority Hub za vás telefon dohlíží na to, které zprávy jsou důležité a k těm se pak následně můžete nejen velmi rychle dostat, ale také je v seznamech vidíte výrazněji.

 

 

 

 

 

 

 

 

Manuály a jiné dokumenty

  • Technické parametry

Konstrukce 128 x 90,3 x 9,3 mm, 195 g, konstrukce: klasická
Displej TFT IPS, 4,5" (1 440 x 1 440 px), dotykový: kapacitní, Gorilla Glass 3
Fotoaparát ano, 13 Mpx, LED dioda, autofocus, video: ano (1 920 x 1 080 px, 60 FPS)
Chipset Qualcomm Snapdragon 801 MSM8974-AA, CPU: 4x2,2 GHz, GPU: Adreno 330
Paměť RAM: 3 GB, vnitřní paměť: 32 GB, paměťové karty: microSDXC
Datové funkce HSPA: ano, LTE: ano, Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac, Bluetooth: 4.0 (A2DP, EDR), NFC: ano
Operační systém BlackBerry OS 10
Multimédia hudba: ano (mp3, aac, wav, ogg, flac), výstup: 3,5mm jack, video: ano (mp4, 3gp, wmv, avi), FM rádio
Navigace vestavěná GPS: ano (A-GPS), BlackBerry Maps, elektronický kompas
Akumulátor a výdrž 3 450 mAh, pohotovostní doba: 444 hodin, doba hovoru: 1080 minut
  • Kompatibilní příslušenství pro:

  • Co zákazníci nejčastěji nakupují spolu s tímto zbožím

Blackberry WS-510 Premium Headset, 3.5mm, Černá

Kód: 1336

Stav: skladem


450,00 Kč
s DPH

371,90 Kč bez DPH

Blackberry Mono Headset WS-400, 3,5mm, Bílá

Kód: 1223

Stav: skladem


220,00 Kč
s DPH

181,82 Kč bez DPH

StilGut® kožené pouzdro Book Type Case pro BlackBerry Passport, Černá

Kód: 1335

Stav: na objednání


830,00 Kč
s DPH

685,95 Kč bez DPH

StilGut® kožené pouzdro Nappa Flip Case pro BlackBerry Passport, Cognac/Vintage

Kód: 1292

Stav: skladem


935,00 Kč
s DPH

772,73 Kč bez DPH

Bezdrátový Bluetooth Headset Plantronics Voyager Legend

Kód: 1417

Stav: skladem


2190,00 Kč
s DPH

1809,92 Kč bez DPH

Paměťová karta pro BlackBerry 32 GB, microSDHC, Class 10

Kód: 1197

Stav: skladem


490,00 Kč
s DPH

404,96 Kč bez DPH

Originální baterie Li-Pol pro BlackBerry Passport, 3450 mAh

Kód: 1343

Stav: skladem


950,00 Kč
s DPH

785,12 Kč bez DPH

StilGut® kožené pouzdro Flip Case pro BlackBerry Passport, Červená

Kód: 1282

Stav: skladem


830,00 Kč
s DPH

685,95 Kč bez DPH

Originální BlackBerry nabíječka do automobilu s USB konektorem

Kód: 894

Stav: skladem


350,00 Kč
s DPH

289,26 Kč bez DPH

  • Diskuze k produktu

  • Dobry den, Passport ma najednou o cca 90% nizsi citlivost na signal. Zavolam si z nej pouze v pripade, pokud jsem pobliz BTS. Tam kde jsem mel drive signal 4/5 nemam nic. Na zahranicnich webech sem nasel par zminek, ale bez nejakeho reseni (vymena SIM nebo kompletni reinstall nepomaha). Jedina vec co me napada je, jestli za to nemuze zoxidovane Blackberry logo (peklo), ktere snad udajne slouzi jako antena. Diky za odpoved.

    Reagovat
    (2016-04-30 09:33:55) Honza
  • Dobrý den, logo na zádech přístroje rozhodně není anténa. Pokud se Vám zhoršil příjem signálu, tak doporučuji zkontrolovat, že máte aktivní všechny typy mobilních sítí, tj. 2G/3G/4G. Pokud je máte aktivní a nepomohlo ani smazání do továrního nastavení, tak zbývá jedině reklamace nebo servis.

    Reagovat
    (2016-05-02 09:48:55) Administrator
  • Dobrý den,
    po hardwarové stránce miluji svůj BlackBerry Passport, ale velmi mi chybí některé aplikace, které jsou dostupné jen na nativním Androidu a nefungují vůbec nebo nefungují dobře přes Snap.
    Mohl bych se prosím zeptat, jestli existuje možnost nainstalovat na Passport plnohodnotný Android, event. jak toho docílit?
    Díky, Petr Kadlec

    Reagovat
    (2016-04-11 09:47:53) Petr Kadlec
  • Dobrý den, kompletní systém Android není možné nahrát do zařízení s OS BB10.

    Reagovat
    (2016-04-11 10:05:23) Administrator
  • dobrý den, manžel řeší problém s Passportem - telefon se jak při příchozích, tak při odchozích hovorech přepíná do hlasitého odposlechu, který ale často nejde vypnout. je to značně obtěžující. dík za nějaký tip - je to první BB, který se takto chová, a to jsme jich měli dohromady sedm

    Reagovat
    (2016-03-09 21:20:43) Lenka
  • Dobrý den, ujistěte se, že si manžel nepřepíná hlasitý odposlech uchem na displeji. Pokud se displej během hovorů nevypíná, tak je něco špatně. Mohou to být senzory nebo jen softwarový problém. V každém případě si stáhněte aplikace BlackBerry Virtual Expert a otestujte si pomocí ní celé zařízení.

    Reagovat
    (2016-03-11 10:36:18) Administrator
  • dobry den,
    prosim vas bb passport je naprosto uzasny,
    ale jak zrusim hlasite vytaceni?
    dekuju moc

    Reagovat
    (2015-11-13 18:13:32) ladislav
  • Dobrý den, můžete trochu specifikovat co přesně máte na mysli?

    Reagovat
    (2015-11-14 22:35:02) Administrator
  • Dobrý den, v pracovním emailu přes imap se mi synchronizuje jen doručená pošta. Ostatní složky a podsložky ne. V nastavení - úprava účtu/ upravit nastavení složky/ složky pro synchronizaci mám zaškrtnuto synchronizovat všechny složky v e-mailové schránce a zobrazené možnosti jen doručená pošta, koncepty, pošta k odeslání, odesláno, koš. Díky za radu.

    Reagovat
    (2015-10-06 07:19:13) Martin
  • Dobrý den, nastavení, které složky se mají synchronizovat, a které ne, najdete v nastavení samotného e-mailového účtu.

    Reagovat
    (2015-10-19 09:59:08) Administrator
  • Dobrý den, máte informací, kdy bude uvolněn OS 10.3.2? Diky!

    Reagovat
    (2015-08-16 11:09:14) Michal
  • Dobrý den, OS 10.3.2 již byl uvolněn například v Kanadě a USA, proč u nás ještě není dostupný bohužel nevíme.

    Reagovat
    (2015-08-17 08:39:46) Administrator
  • Dobrý den, pokud bych si chtěl (na vlastní zodpovědnost) novou verzi OS nainstalovat sám, jakou verzi Passport autoloaderu byste doporučil, resp. která konkrétně verze je ta oficiální? Je to 10.3.2.798, 10.3.2.876 nebo 10.3.2.2339? Díky, Vladimír Nikl

    Reagovat
    (2015-08-19 23:39:51) Vladimír Nikl
  • Dobrý den, na neoficiální software tu nemáme zpětnou vazbu, je dobré se tedy řídit referencemi z internetových fór nebo vyzkoušet nejnovější verzi.

    Reagovat
    (2015-08-21 09:32:30) Administrator
  • Dobrý den,
    ráda bych se informovala zda máte blackberry passport na vidění na Vaši prodejně.
    Předem děkuji za odpověď.
    S pozdravem
    Simona Moravcová

    Reagovat
    (2015-08-01 19:17:22) Simona Moravcová
  • Dobrý den, všechny aktuálně prodávané modely máme na prodejně k vyzkoušení.

    Reagovat
    (2015-08-03 09:16:37) Administrator
  • Dobrý den.
    Mam BlackBerry Classic.
    S nadsenim jsem zjistil, ze Ikea zacala prodavat nabytek s integrovanym bezdratovym nabijenim na bázi QI. Jeste vetsi bylo moje nadseni kdyz jsem v seznamu podporovanych zarizeni nasel BlackBerry Classic, BlackBerry passport a BlackBerry Z30.
    Skutecne to funguje?
    Zarazi me totiz, ze tato prulomova technologie neni nikde prezentovana.
    Dekuji.

    Reagovat
    (2015-04-29 23:42:55) Tomáš P.
  • Dobrý den, bude se jednat pravděpodobně o chybu v popisu. Model Passport nenabízí bezdrátové nabíjení u žádného modelu (myšleno modely pro jednotlivé trhy podle frekvencí a typu mobilní sítě). U modelů BlackBerry Classic a Z30 je informace správná, nicméně se jedná pouze o modely, které má v nabídce americký operátor Verizon, a které v našich sítích nefungují. Viz http://www.wirelesspowerconsortium.com/products/?keyword=BlackBerry

    Reagovat
    (2015-04-30 11:34:00) Administrator
  • Zdravím,
    Možná můj dotaz bude trochu drzí, ale přece... Chtěl bych si koupit Passport, ale s ohledem na cenu konkurence a rozdíl přes. 2 tisíce chci se zeptat, co můžete nabídnout navíc? Proč bych se měl rozhodnout právě pro Vás? Dekuji za odpověď a doufám, že pošlete uspokojující vysvětlení.

    Reagovat
    (2015-04-10 21:28:21) Sanin
  • Dobrý den, naše zařízení jsou především z oficiální distribuce pro náš region, což u přístrojích z Vámi zmiňovaných kanálů neplatí. Při nákupu přístroje z šedého dovozu se vystavujete rizikům například s aktualizací firmware, kompatibilitou sítí (frekvence...) apod. Navíc při objednání zařízení od nás především nezískáte pouze samotný telefon, ale také profesionální uživatelskou podporu, poradenský servis, pomoc s nastavením zařízení a přenosem dat, kompletní nabídku příslušenství, promptní řešení případných problémů nebo reklamací a mnoho dalšího. Servis takového rozsahu Vám nenabídne nikdo jiný v republice.

    Reagovat
    (2015-04-13 09:23:05) Administrator
  • Dobry den, proc je v mem passportu zakoupenem u vas logo a obsah tmobile (zvoneni, tapeta pri nacitani a vypinani..). Kupoval jsem ho u vas abych mel ne-operatorsky telefon. Nebo taky davate sedivky? Zadam vysvetleni, dekuji. Holomek

    Reagovat
    (2015-03-20 23:45:31) Jan
  • Tapety i zvoneni - neni to branding zadneho operatora ale soucast systemu. Takze pokud tam das simku napr. O2, budes mit logo O2, pokud das sim AT

    Reagovat
    (2015-03-22 11:37:08) KryspinMotyczka
  • Dobrý den, zařízení BlackBerry se automaticky nastavují podle SIM karty operátora, kterou do něj vložíte. Pokud smažete telefon do továrního nastavení a zapnete bez SIM karty, tak žádné logo neuvidíte. Pokud tam vložíte SIM kartu O2, uvidíte při startu logo O2.

    Reagovat
    (2015-03-23 09:48:05) Administrator
  • Prosím o informaci. Na vašich stránkách jsem viděla, že BB Passport má klávesnici QWERTY. V jednom e-shopu jsem videla obrázek telefonu, kde je klávesnice QWERTZ a i na dotaz zákazníka potvrzují klávesnici QWERTZ. Dnes jsem se byla v obchodu podívat a držela jsem v ruce černý Passport s klávesnicí QWERTZ. Je možné, že na našem trhu jsou obě varianty? Děkuji.

    Reagovat
    (2015-03-02 22:10:05) Marta
  • Dobrý den, na českém trhu se oficiálně prodává pouze varianta s QWERTY klávesnicí. Pokud jste viděla rozložení jiné, jedná se o šedý dovoz - pravděpodobně z Německa.

    Reagovat
    (2015-03-03 10:00:57) Administrator
  • Děkuji za info.

    Reagovat
    (2015-03-03 21:06:55) Marta
  • Dobrý den,
    Jsem zbrusu nový majitel BlackBerry Passport. Nainstaloval jsem OS update 10.3.1.1565. Když jdu do Systém settings a výběru např. Battery saving mode tak mi občas zcela zcerna obrazovka nebo při pokusu o scrollovani začne obrazovka blikat. Stalo se mi to jednou už I použití aplikace Camera. Je to nějaký známý problém nebo je to na reklamaci Passportu. Můžete mi doporučit nějaké kvalitní forums ohledně BlackBerry Passport dotazu/informaci? Předem díky

    Reagovat
    (2015-02-28 22:35:37) daniel hort
  • Dobrý den, odpověď na obě Vaše otázky najdete na serveru www.blackberryczech.cz. Je tam samostatný článek týkající se nejčastějších problémů s updatem OS a Váš problém je tam zahrnutý také. Stejně tak tam najdete i kvalitní diskuzní forum.

    Reagovat
    (2015-03-02 10:08:20) Administrator
  • Dobrý den, doposud používám BB Bold 9000, který pomalu dosluhuje. V současně době využívám spíše pro maily. Pro prohlížení internetových stránek mám měsíční paušál Blackberry Internet Service od T-mobilu. Využívám málo, stránky se dlouho načítají. Chci se zeptat, v případě zakoupení přístroje BB Passport, je tento tarif vhodný pro tento telefon? Máte s tím někdo, prosím, zkušenost? Děkuji.

    Reagovat
    (2015-02-24 18:06:35) Marta
  • Dobrý den, nové modely s operačním systémem BlackBerry 10 již nepotřebují žádný datový tarif pro BlackBerry. Stačí běžný internet do mobilu.

    Reagovat
    (2015-02-26 09:53:53) Administrator
  • Děkuji za informaci.

    Reagovat
    (2015-02-26 16:04:26) Marta
  • Dobrý den,
    doporučil byste pro BlackBerry Passport aplikaci, která dokáže zobrazit (předem nastavenou) velkou fotku volajícího přes celý displej, pokud taková existuje? Díky, Vladimír.

    Reagovat
    (2015-02-23 20:14:47) Vladimir Nikl
  • Dobrý den, nevím co přesně máte na mysli, protože když si u kontaktu nastavíte fotografii, tak při příchozím hovoru se fotografie ukazuje přes celý displej.

    Reagovat
    (2015-02-26 09:56:25) Administrator
  • Běží pod OS 10 elektronické bankovnictví ČSOB?

    Reagovat
    (2015-02-09 08:30:01) Martin Šíma
  • Dobrý den, ano, aplikace ČSOB pro Android na OS10 funguje.

    Reagovat
    (2015-02-09 10:27:19) Administrator
  • Dobrý den,
    můžete dodat BB Passport s klávesnicí QWERTZ ?
    Děkuji
    Palík

    Reagovat
    (2015-02-01 19:10:08) Vladimír PAlík
  • Dobrý den, zařízení v naší nabídce jsou pouze s klávesnicí QWERTY, v nastavení telefonu si však můžete rozložení klávesnice změnit.

    Reagovat
    (2015-02-02 10:03:01) Administrator
  • Dobrý deň,
    mám BB passport a všetko je skvelé až na 1 problém. Ak začnem telefonovať, tak mi display zhasne a priložím si tel. k uchu. Keď mi ale protistrana zdvihne hovor, tak sa mi display rozsvieti. Keď mám takto telefón pri uchu, tak sa mi stáva, že tvárou stlačím napríklad "mute", alebo "speakers", takže musím telefón manuálne blokovať hneď ako mi protistrana zdvihne hovor. Máte s týmto skúsenosti? Ďakujem

    Reagovat
    (2015-01-29 21:20:03) Peter
  • Dobrý den, s žádným takovým problémem jsme se zatím nesetkali. Zkuste telefon smazat do továrního nastavení, vypadá to pouze na softwarovou záležitost.

    Reagovat
    (2015-02-02 10:27:28) Administrator
  • Me robi to samé, s tím rozdílem, že se mi mačkají numericke klávesy a pípá to. Staci jenom oddálit telefon a zase přiložit a už zhasne.

    Reagovat
    (2015-02-02 21:39:18) Michal
  • S tímto problémem se také setkávám často

    Reagovat
    (2015-02-04 09:10:25) Martin
  • Dobrý den. Chci se zeptat jestli passport podporuje OTG pro připojování externích usb disku. U Q20 classic to jde. Děkuji

    Reagovat
    (2015-01-21 10:29:05) ruzicka.rudy@seznam.cz
  • Dobrý den, BlackBerry Passport podporuje funkci USB OTG.

    Reagovat
    (2015-01-21 10:51:37) Administrator
  • Zdravím
    Passporta mám asi tři týdny a v pravém horním rohu u přední kamery se jakoby odlupuje sklíčko. Všiml jsem si toho až ve tmě kdy prosvítá malý proužek světla. Po přitlačení to chvíli drží a pak to opět prosvítá. Jen podotknu že telefon mám celou dobu v pouzdře a nosím ho v pracovní tašce. Máte taky podobný problém, popřípadě vztahuje se na to reklamace. Díky Mira

    Reagovat
    (2015-01-20 21:23:21) mira
  • Dobrý den, s tímto problémem jsme se zatím nesetkali. Pokud máte možnost zastavit se u nás na prodejně, můžeme se na to blíže podívat a jistě situaci nějak vyřešíme.

    Reagovat
    (2015-01-21 09:31:39) Administrator
  • Dobry den, chtel bych se zeptat na jeden "problem" s nahravanim videa na BB Passport. Kdyz spustim fotoaparat (kameru), a stisknu ikonu pro nahravani videa, tak mezi stisknutim ikony pro nahravani a samotnym spustenim nahravani videa je celkem dlouha casova prodleva (vic nez 1 vterina). Je problem nekde v nastaveni, nebo je to problem vsech BB Passport? (Vetsinou mam nastaveno rozliseni 1080p a 60 fps). Je to celkem neprijemne - kdyz chci neco nahravat, stisknu nahravani a pak mi utece 1-2 vteriny.. Predem dekuji za jakoukoli radu.

    Reagovat
    (2015-01-10 08:45:42) Andy
  • Dobrý den, určitá prodleva při spuštění nahrávání videa je normální.

    Reagovat
    (2015-01-12 09:34:57) Administrator
  • Máme iPhone 6 a prodleva je tam též- nejvíce u zpomaleného natáčení 240fps. U dřivějších modelů jsme tyto skutečnosti nevnímali( asi proto, že neměli tak dobré foťáky a kamery). S pozdavem Říha

    Reagovat
    (2015-01-15 09:11:11) Včelí farma Říha
  • No já právě současně s BB Passport používám iPhone 5S, a co se týče natáčení videa, tak jsem nikdy žádné zpoždení nezaznamenal (od stisknutí tlačítka nahrávaní je samotné spuštění nahrávání prakticky olamžité). A je jedno, jestli natáčím normálně, nebo na 120 fps. Proto mi jakákoli prodleva (natož 1-2 sekundy) nepříjde normální :-(

    Reagovat
    (2015-01-20 15:05:26) Andy
  • Dobry den, mam od Vas BB Passport a ve spravci souboru je slozka "Protected media" do ktere nemam pristup a ktera nejde ani odstranit. Mel jsem od Vas jiz nekolik pristroju Blackberry, ale v Q10 ktera ma system BB10 jsem nic takoveho nemel. je mi jasne, ze slozku jste tam nedali Vy, ale nevite nahodou jak se do ni dostat nebo jak ji odstranit? dekuju.

    Reagovat
    (2015-01-07 14:42:01) Michal
  • Dobrý den, ve složce Protected Media jsou uloženy vyzváněcí tóny a tapety, které jsou součástí operačního systému BlackBerry 10. Nelze ji smazat ani do ní přistupovat.

    Reagovat
    (2015-01-08 16:36:15) Administrator
  • Dobrý den, měla bych dotaz mám mobil. Z 10 a nyní i nově passport a chtěla bych si to těchto mobilů nainstalovat navigaci. Prosím Vás o radu kterou byste mi doporučili,poněvadž ji používám málo pokud možno která je zdarma.Předem Vám děkuji za Vaši odpověď. S přáním krásného dne Marie

    Reagovat
    (2015-01-04 11:17:56) marie
  • Dobrý den, pro navigování doporučujeme navigaci Navfree, Google Maps nebo Waze.

    Reagovat
    (2015-01-05 08:54:20) Administrator
  • Dobrý den, prosím o info, přes 14 dni používám Passport, vše OK, ale pořád, snad každou 2 hodinu mě naskočí zpráva na dokončení nastavení telefonu, přitom , jsem ho absoluoval nejméně 50X a už mě to vážně začíná deptat, vdžy při dokončení, to zmizí, ale zase se to po hodině objeví a musím to celé projet znova, nejde to nějak vypnout, nebo deaktivovat ? prosím o info, děkuji, S pozdravem, Radek

    Reagovat
    (2015-01-02 19:48:59) Radek
  • Dobrý den, je třeba nastavení krok za krokem projít a žádný krok nepřeskočit.

    Reagovat
    (2015-01-05 14:38:10) Administrator
  • Dobry den, vim, ze je baterie pro uzivatele nevymenitelna, ale jde ji vymenit alespon u vas v servisu a jaky predpokladate cca naklad? Bohuzel moje zkusenost je takove, ze baterie jsou po cca roce k odepsani. Dekuji

    Reagovat
    (2014-12-27 22:11:58) Martin
  • Dobrý den, pokud je Vaše baterie po roce k odepsání, pravděpodobně se k ní chováte velmi nešetrně. Pokud budeme vycházet ze zkušeností s modely Z30 nebo Q5, tak žádné problémy s bateriemi za více než rok na trhu se zatím neprojevily. V případě potřeby je ale samozřejmě možné baterii servisně vyměnit. O případných nákladech ale zatím nic nevíme.

    Reagovat
    (2014-12-27 22:27:38) Administrator
  • dekuji, nemyslím si ze je to dáno nesetrnosti k baterii. Své z10 využívám nad míru nicméně mám již třetí , zřejmě je to dáno nadprůměrným využíváním , a nejsem sám, ve firmě máme více z10 a se všemi stejný problém . Mimochodem baterie kupujeme u vás.

    Reagovat
    (2014-12-27 23:57:27) Martin
  • jeste doplnění - baterii k odepsani beru to, ze ji musím nabíjet minimalne dvakrát denně což. Navíc si nedovedu představit vás pojem nesetrne zacházení

    Reagovat
    (2014-12-28 00:02:21) Martin
  • Nabíjení 2x denně je u Z10 naprostý standart stejně tak u zmiňovaneho iphone. Poprvé v novodobé historii je Passport telefon který vydrží od rána do večera na jedno nabití.

    Reagovat
    (2015-05-09 00:34:53) taz
  • Dobrý den, existuje nějaká, byť jen mizivá, možnost, že by se Vám podařilo zajistit alespoň pár kousků červeného? Děkuji.

    Reagovat
    (2014-12-26 01:09:43) Petr
  • Dobrý den, bohužel zatím nemáme vůbec žádné informace, zda se červená varianta k nám oficiálně dostane.

    Reagovat
    (2014-12-26 16:06:55) Administrator
  • A nějak neoficiálně by to nešlo? Jako oficiální distributoři pro ČR by jste mohli udělat trošku nátlak, ukažte jak dlouhé prstíky máte, věřím ve vás, protože stůj co stůj, já chci ten červený ;-)

    Reagovat
    (2014-12-26 17:50:45) Petr
  • Bohužel, ani neoficiální cestou červenou variantu dovážet neplánujeme.

    Reagovat
    (2014-12-29 15:38:28) Administrator
  • Dobrý den, mám nyní nový BlackBerry passport a nejde mi na appworld stáhnout Viber. Napíše mi to zprávu, že není dostupný pro moje zařízení. Stejný problém jsem měla u q10, ale ten nebyl z distribuce pro ČR, tak u něj jsem si myslela, že problém bude v tom, ale passport je český. A například u z10 mi Viber normalne stáhnout sel. Nemáte někdo zkušenost?

    Reagovat
    (2014-12-25 21:55:53) eliska
  • Dobrý den, to co Vám píše BlackBerry World je pravda - aplikace Viber v BlackBerry World skutečně není dostupná pro modely Passport, Classic, Q10, Q5 apod. Pokud si na internetu zkontrolujete kompatibilitu této aplikace, tak je to tam i napsané. Nicméně tak jako tak aplikaci Viber důrazně nedoporučujeme na BlackBerry 10 používat. Vývojáři ji naprosto odflákli a doslova se BB uživatelům vysmívají, když se opovážili vydat tak zmršenou (omlouváme se) verzi své aplikace vůbec k stažení!

    Reagovat
    (2014-12-26 16:13:54) Administrator
  • Dobry den,
    Mel jsem zato ze je standart pro ČR QWERTZ protoze i v nemecku ho maji s QWERTZ.
    A predpokladam ze pudete jen nabizet variantu s QWERTY.

    Reagovat
    (2014-12-18 22:04:01) Jiří P.
  • Dobrý den, českým standardem je skutečně rozložení QWERTZ, nicméně z funkčního hlediska je to pouze kosmetická záležitost z dob Rakouska-Uherska. Efektivita rozložení QWERTZ a QWERTY je v češtině naprosto srovantelná. BlackBerry však oficiálně do ČR posílá pouze zařízení s rozložením QWERTY.

    Reagovat
    (2014-12-19 14:42:00) Administrator
  • Dobry den ktery typ telefonu nabizíte co se tyce HW kalesnice qwertz nebo qwerty?
    Dekuji za odpoved.

    Reagovat
    (2014-12-17 21:59:05) Jiří P.
  • Dobrý den, vešketrá zařízení z naší nabídky jsou nabízena s klávesnicí QWERTY. Pouze model Porsche Design je možné na požádání dodat ve variantě QWERTZ.

    Reagovat
    (2014-12-18 10:49:14) Administrator
  • Dobrý den,měla bych dotaz jak je možné že u Vás je passport na objednání a nebyl nikdy skladem když jste dovozce blackberry do ČR a např. mobil. pohotovost nabízí passpost a mají ho skladem a uvádí,že pochází z oficiální české distribuce.
    Děkuji za odpověď Marie Nosková

    Reagovat
    (2014-12-10 13:36:01) marie
  • Dobrý den, důvodů je několik. Nebudu nás srovnávat zrovna s Mobil pohotovostí, ale obecně: máme nejlepší cenu a nejvíc objednávek, i když nám BlackBerry pošle hodně kusů, jsou už zarezervované (nebo u jiných modelů vyprodané) a poslední, prakticky od začátku jsme jako ČR byli odsouváni na druhou kolej, takže dovoz z Německa a Anglie nevázne tolik, jako oficiální distribuční kanál pro ČR.

    Reagovat
    (2014-12-10 14:29:19) Administrator
  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat na barevné variace, kromě černé a bílé jsem zahlédl už i červený, budou nějaké další? Popřípadě jak to bude s dostáním barevných variací u nás. Děkuji.

    Reagovat
    (2014-12-04 11:05:14) Petr
  • Dobrý den, dostupnost bílé varianty najdete na našem e-shopu. Co se týče jiných barev, tak oznámena byla pouze červená varianta, ale tak je jako limitovaná edice nabízena zatím pouze v USA a Kanadě.

    Reagovat
    (2014-12-04 12:18:06) Administrator
  • Dobrý deň,
    som zúfalý. Potrebujem skopírovať kontakty z Blackberry Q10 do Passportu. Ani v jednej predajni O2 alebo Orange to nevedia. Ako to mám spraviť. Mám 1800 kontaktov, takže nejaké označovanie a podobne nepripadá do úvahy.
    Prosím o radu. Už som u Vás kupoval 4 blackberry, okrem tohto passportu.

    Reagovat
    (2014-12-03 20:45:30) Karol
  • Dobrý den, nejsnáze přenesete všechna data pomocí BlackBerry Link. Stačí v něm vybrat funkci "Změna zařízení" a následně Vás software provede celou migrací dat do nového zařízení.

    Reagovat
    (2014-12-04 11:01:36) Administrator
  • Dobrý den,chtěl jsem se zeptat zda-li telefon Passport je z české distribuce? děkuji za odpověd.

    Reagovat
    (2014-11-28 12:09:20) Pavel
  • Dobrý den, všechny přístroje v naší nabídce jsou z oficiální distribuce pro náš region.

    Reagovat
    (2014-11-28 15:48:36) Administrator
  • Dobrý den,
    nevím, jestli se tento dotaz už řešil, ale chci se Vás zeptat, jestli se dá u Vás objednat Blackberry Passport s qwertz klávesnicí. Nemyslím přepnutí v samotném přístroji ( což vím, že lze ), ale mám na myslicky fyzické zobrazení kláves qwertz.
    Děkuji za odpověď
    S pozdravem Michal DOpita

    Reagovat
    (2014-11-19 18:01:54) Michal Dopita
  • Dobrý den, BlackBerry Passport s QWERTZ klávesnicí bohužel není možné objednat.

    Reagovat
    (2014-11-20 09:32:35) Administrator
  • Dobry den. Zas sa posunul termin naskladnenia mam telefon 3 mesiace objednany aj zaplateny a stale nic. A co budete robit z cenou kedze v amerike oficialne klesla cena o 100 dolarov.

    Reagovat
    (2014-11-08 13:45:00) Milan
  • To s tou cenou je zajimavej dotaz...

    Reagovat
    (2014-11-08 19:19:26) Michal
  • Nechápu jak někdo si může vzít při objednávce plnou cenu telefonu a vůbec nezná kdy tel. bude mít v prodeji a stále pozouvá termín. Značí to o velmi špatném přístupu prodejce.

    Reagovat
    (2014-11-10 13:05:09) pavel
  • To by melo zajimalo, co je na tom za spatny pristup?
    Co s tim ten prodejce muze delat jinyho?

    Reagovat
    (2014-11-10 14:58:05) zakaznik
  • Nebrat peniaze za tovar ktory nema a uz vonkoncom nevie kedy ho bude mat

    Reagovat
    (2014-11-10 15:10:22) zakaznik
  • Tak snad mate narok na odstoupeni od nakupu za podobnych podminek. Faktem je, ze pokud prodejce dostane od dodavatele info o datu naskladneni jenz se muze zmenit, je fair informovat o tom kupujici predem. Komu to nevadi, ten muze cekat a pak se tesit z nejnizsi nedotovane uvadeci ceny na tomto trhu (zda se, ze nikdo nepujde niz). Myslim, ze cekani se vyplati. My, co cekame na Classic, se dockame mozna v unoru...

    Reagovat
    (2014-11-10 16:26:49) Krt
  • Dobrý den, datum prvního naskladnění jsme měli potvrzené přímo od BlackBerry a v tomto termínu jsme také první předobjednávky vyřídili. Nicméně posunutí termínu dalších dodávek pro nás bylo nečekaným překvapením. Všechny zákazníky jsme však o této skutečnosti dostatečně informovali a objednávku mohou kdykoliv zrušit. Volba způsobu platby záleží čistě na rozhodnutí zákazníka, žádnou povinnou zálohu apod. od nikoho nevybíráme.

    Reagovat
    (2014-11-10 18:24:17) Administrator
  • Tak teraz zavadzate zakaznikov a klamete nizsie ste napisali citujem "dnes jsme od BlackBerry obdrželi oficiální informaci o tom, že zahájení prodeje BlackBerry Passport se posouvá až na začátek prosince, přičemž první dodávky by měly dorazit na přelomu listopadu a prosince. " tak potom ake prve dodavky ste vybavili ked podla tohto ste ziadne telefony nedostali

    Reagovat
    (2014-11-10 21:06:38) milan
  • Dobrý den, pokusím se to vysvětlit. BlackBerry poslalo první dodávku, kterou řekněme již nedokázalo zastavit, takže se dostala až ke koncovým uživatelům. Následně však přišlo vyjádření, že se finální zahájení prodeje posouvá na začátek prosince. Pokud máte jakékoliv další dotazy, kontaktujte nás, prosím, emailem.

    Reagovat
    (2014-11-11 10:15:53) Administrator
  • Dobrý den, náš přístup je zcela v pořádku. Při vytváření předobjednávky si zákazník sám volí způsob platby. Samostatně se tedy rozhodne, zda objednávku zaplatí předem a následně již pouze obdrží objednané zboží bez dalších starostí a papírování, nebo si nechá zboží poslat na dobírku či si jej vyzvedne osobně na naší prodejně. Termín dodání jsme měli od BlackBerry potvrzený a v tomto termínu jsme také vyřídili první várku předobjednávek. Ostatní zákazníci byli podrobně informováni o důvodu zpoždění a samozřejmě mohou své předobjednávky kdykoliv zrušit.

    Reagovat
    (2014-11-10 18:04:26) Administrator
  • ...skvela otazka... som s BB cca 1/2roka a nechapal som, ked som cital recenzie ako to bolo s releasom a dodanim Q10. Smial som sa, ze to je vymysel, ale nakoniec som rad, ze som si Passport nepredobjednal... Trafilo by ma keby som sa pozeral ako sa kazdy tyzden posuva dodacia doba... Aj ked je pravda, ze neodolam a nakoniec ho objednam... Ale teraz nieje spravna doba...

    Reagovat
    (2014-11-10 15:04:09) Miro
  • Super podnikání napřed vybrat peníze a pak objednat a dodat nevím ale každý asi někdy něco kupoval a u serózního prodejce max. dá 10 % zálohu. Nyní jsem objednával X 6 u BMW a také již berou předobjednávky a pánové chtěli pouze 10 %. Jak říkám super podnikání

    Reagovat
    (2014-11-10 17:18:25) pavel
  • Netusim co prodavate vy, ale to co sem pisete je nesmysl, ktery jste si spocital v hlave.
    Tady jste nemusel za predobjednavku zaplatit predem ani procento, nikde tu neni uvedena povinnost platit predem.
    ShopBB neudela nic s rozhodnutim Blackberry, ktere Vam, stejne jako me, dali ihned vedet.
    Kolik dalsich bludu sem budete jeste posilat?

    Reagovat
    (2014-11-10 17:51:11) passport
  • Dobrý den Pavle, nákup automobilu a nákup telefonu je trochu rozdíl, nemyslíte? Automobil se dělá v dané konfiguraci přímo na míru pro zákazníka, proto prodejce vybírá zálohu. My však od zákazníků žádnou zálohu nepožadujeme - objednávku mohou kdykoliv zrušit a volba způsobu platby je pouze a jenom na nich.

    Reagovat
    (2014-11-10 18:09:37) Administrator
  • Zdravím, ne, Pavlovi nešlo o argumenty, on nás tady potřeboval ohromit informačním klenotem s poselstvím, že si objednal šestkové BMW - já mu jej ze srdce přeji :-) Ale debata je o něčem jiném - jak píše admin výše, každá předobjednávka se dá kdykoliv zrušit. Měl jsem to štěstí, že jsem Passport předobjednal mezi prvními a tedy se z něj již druhým týdnem těším, ale platil jsem jej až těsně před dodávkou - v tomto směru žádný problém se ShopBlackberry, naopak velmi vstřícný a profesionální přístup.

    Reagovat
    (2014-11-11 12:31:59) yamaco
  • Zdravím. Jak tak čtu všechny komentáře, připadám si jako z jiné planety. Prodejce všem dal možnost si vybrat jak platbu uhradit. A ze se posouvá termín dodání? Vzhledem k zájmu jaký o telefon byl by bylo divné, kdyby vše klaplo na čas. Z osobní zkušenosti mohu celému týmu BlackBerry CZ poděkovat za krásné Vánoce díky BlackBerry passport. :)

    Reagovat
    (2014-12-19 22:18:00) passport
  • Dobrý den, předobjednávky byly spuštěny 24. září. Dnes je 10. listopadu. To nejsou tři měsíce. O stavu objednávky jsme všechny zákazníky již několikrát informovali a vysvětlili důvody zdržení. Bohužel jsme závislí na tom, kdy nám BlackBerry zařízení dodá a není v našich silách to jakkoliv ovlivnit. Cenu nebudeme nijak komentovat. Ceny v našem regionu se neodvíjí od cen v USA a na Evropské poměry je naše cena více než příznivá. V UK za Passport například zaplatíte v přepočtu o více než 2.000,- Kč více.

    Reagovat
    (2014-11-10 17:55:31) Administrator
  • Dobrý den. Chcem sa opytat ked sa stale presúva naskladnenie ci v prvej dodavke budete schopny vysporiadat vsetky objednavky alebo sa zas bude muset este cakat. A ak ano tak kolko

    Reagovat
    (2014-11-05 17:23:58) Jozef
  • Dobrý den, tuto informaci Vám bohužel sdělit nedokážeme, neboť zatím nevíme, kolik kusů v první dodávce přijde.

    Reagovat
    (2014-11-06 09:47:47) Administrator
  • Dobrý den,
    dnes jsme našel opět posunutý termín naskladnění až na 21.11. Týká se to i prvního naskladnění, nebo už je to další dodávka? Napřed byl termín 28.10., pak 7.11. a teď tohle. Telefon mám u Vás objednán i zaplacen z cca poloviny října. Kdy tedy bude k dipozici? Děkuji.

    Reagovat
    (2014-11-03 15:47:30) Pavel
  • Dobrý den, dnes jsme od BlackBerry obdrželi oficiální informaci o tom, že zahájení prodeje BlackBerry Passport se posouvá až na začátek prosince, přičemž první dodávky by měly dorazit na přelomu listopadu a prosince. Všechny zákazníky, kteří mají registrované předobjednávky, budeme informovat emailem.

    Reagovat
    (2014-11-03 17:06:10) Administrator
  • Dobrý den,
    Chcel by som sa opýtať, či v prvom naskladnění budete upřednostňovat aj ludi ktory si predobjednali a aj už zaplatili za dodanie blackberry passport do konca oktobra.

    Reagovat
    (2014-11-01 18:22:41) marek
  • Dobrý den, předobjednávky jsou vyřizovány v pořadí, ve kterém byly učiněny. Nikdo nemá přednost, vše se vyřizuje podle pořadníku.

    Reagovat
    (2014-11-02 16:27:59) Administrator
  • Dobrý den,
    jaký je, prosím, termín naskladnění Passportů? Lze si jej ještě objednat s tím, že objednávka bude vyřízena z první dodávky? Případně, kdy bude druhá? :-) Díky, Michal

    Reagovat
    (2014-10-29 09:29:57) Michal
  • Dobrý den, z první dodávky možná nezvládneme vyřídit ani předobjednávky ze září. Zájem je opravdu obrovský. V tuto chvíli je čekací doba cca tři týdny.

    Reagovat
    (2014-10-29 09:36:08) Administrator
  • Dobrý deň, neviem či je otázka vhodná ale rád by som sa opýtal či bude telefon dostupný aj u operátorov

    Reagovat
    (2014-10-24 23:49:28) Martin
  • Dobrý den, to se budete muset zeptat operátorů.

    Reagovat
    (2014-10-27 10:47:35) Administrator
  • Dobrý den,
    máte aktálně prosím nějaké bližší informace kdy bude dostupná bílá varianta Blackberry Passport? Stačí rámcově, zda se ještě stihne předvánoční prodej či nikoli.
    Děkuji

    Reagovat
    (2014-10-23 14:29:43) RZA
  • Dobrý den, zatím to vypadá, že první kusy budou již během prvních 14ti dnů po černém Passportu.

    Reagovat
    (2014-10-23 14:53:27) Administrator
  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat od jakého výrobce budete mít BlackBerry Passport ? Jestli Canada, Mexiko, Hungary?
    Předem děkuji za odpověď.

    Reagovat
    (2014-10-22 18:58:58) Martin
  • Dobrý den, podstatné je. že je zařízení od BlackBerry. Kde bude vyrobeno nehraje roli.

    Reagovat
    (2014-10-23 14:26:19) Administrator
  • Prodeje -předprodeje- jsem našel zatím jen Vy, budete mít tedy výhradní zastoupení? Díky, Michal, Parlamentní listy

    Reagovat
    (2014-10-21 21:02:41) Michal
  • Dobrý den, jsme předním specialistou na BlackBerry v ČR. Nejsme výhradní zastoupení, ale spolupracujeme přímo s BlackBerry.

    Reagovat
    (2014-10-22 11:06:16) Administrator
  • Dobrý den, rád bych věděl, jaký je zatím o Passport zájem. Zůstanou ještě nějaké kusy k volnému prodeji po tom, co vyřídíte předobjednávky? Děkuji. Dušan

    Reagovat
    (2014-10-20 18:01:24) Dušan
  • Dobrý den, bohužel to vypadá, že do volného prodeje nám žádné kusy nezůstanou. Zájem je opravdu enormní a nedokážeme ani potvrdit, že dokážeme vyřídit všechny předobjednávky.

    Reagovat
    (2014-10-20 18:15:14) Administrator
  • Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či bude mať passport už integrovanu funkciu na blokovanie hovorov a sms alebo či sa aspoň chystá nejaká použitelná aplikacia. Ďakujem.

    Reagovat
    (2014-10-14 09:33:02) Ewing
  • Dobrý den, společně s aktualizací OS BlackBerry 10.3 bude možné i blokovat hovory a SMS od určitých kontaktů. Passport již tuto verzi OS má, takže tam tato funkce je možná.

    Reagovat
    (2014-10-14 14:58:40) Administrator
  • Jak lze toto blokování např. sms u konkrétního kontaktu nastavit?

    Reagovat
    (2015-06-15 22:47:09) Reduk
  • Dobrý den, v BlackBerry World je potřeba stáhnout odpovídající aplikaci. Na výběr jsou jich desítky... :)

    Reagovat
    (2015-06-16 09:37:40) Administrator
  • Dobrý den,chtěl bych se zeptat kdy budou v prodeji jiná pouzdra na PASSPORT , popřípadě v jakých variantách a zároveň jak to vypadá s dokovací stanicí pro tento model.Děkuji

    Reagovat
    (2014-10-13 10:02:30) Petr
  • Dobrý den, originální BlackBerry příslušenství je pouze to, které vidíte v naší nabídce. Do konce roku však budeme chtít rozšířit nabídku o kožená pouzdra vyrobená na míru pro Passport.

    Reagovat
    (2014-10-13 10:07:39) Administrator
  • Bude umět BB synchronizovat náš firemní emailový účet, který běží na Linux serveru? Včetně synchronizace kalendáře a To Do Listu mezi Outlookem a mobilem? Děkuji.

    Reagovat
    (2014-10-12 15:10:35) Tomáš
  • Dobrý den, operační systém samotného serveru nic neznamená. Důležité je, jako komunikační platformu používáte. BlackBerry Passport a operační systém BlackBerry 10 podporuje plně Microsoft Exchange, IB Lotus Domino, Kerio, Cortado atd. (většinou přes ActiveSync konektor)

    Reagovat
    (2014-10-12 17:07:35) Administrator
  • Nas server nepodporuje ActiveSync, vyuzivame Qmail

    Reagovat
    (2014-10-12 18:38:19) Tomáš
  • Dobrý den, Qmail by měl obsahovat vestavěnou podporu POP3 protokolu, takže by neměl být problém jej s BlackBerry propojit. Kalendář je možné synchronizovat s počítačem přes kabel (případně využít program BlackBerry Blend, který bude brzy dostupný pro všechny uživatele). Nicméně pokud vyžadujete kompletní synchronizaci kontaktů, kalendáře, úkolů a emailů, doporučujeme přejí na nějaké rozšířenější řešení jako je například Exchange...

    Reagovat
    (2014-10-13 10:06:03) Administrator
  • Dobrý deň, chcel som sa opýtať či funguje na BlackBerry Passport rýchle vytáčanie z klávesnice? Dakujem

    Reagovat
    (2014-10-11 16:15:06) dodo
  • Dobrý den, ano rychlé volby přes klávesnici fungují. V novém OS 10.3.1, který přijde koncem roku, budete moci přes klávesnici spouštět i programy a podobně.

    Reagovat
    (2014-10-12 17:04:06) Administrator
  • Zdravím, chci se jen zeptat, zda toho 29.10 je konečné datum zahájení prodeje (naskladnění), či zda se nerýsuje možnost dřívejšího odběru. Děkuji

    Reagovat
    (2014-10-09 12:30:13) Overgrounder
  • Dobrý den, s dřívější dostupností nepočítáme.

    Reagovat
    (2014-10-09 12:41:33) Administrator
  • Dobrý den,
    nevíte, jaký zvukový čip má BB passport? Snažil jsem se dohledat, ale nikde jsem nenašel. Jde mi o to, jestli to využije potenciál dražších sluchátek značek Sennheiser a Shure, protože jsem viděl, že operační systém umí přehrávat i flac.
    Děkuji

    Reagovat
    (2014-10-08 22:31:37) Jan
  • Dobrý den, výrobce nikde neuvádí konkrétní označení zvukového čipu, nicméně z naší zkušenosti můžeme říct, že zvuk z BlackBerry Passport je skvělý! I když to není zařízení cílené tak úplně na multimedia...

    Reagovat
    (2014-10-09 10:23:16) Administrator
  • Dobrý den,
    bude dostupná redukce pro připojení Slimport k televizoru přes HDMI a za jakou cenu?

    Reagovat
    (2014-10-08 08:31:05) Patrik
  • Dobrý den, ano, redukce bude dostupná. Nicméně zatím hledáme vhodnou variantu a dodavatele, takže cenu bohužel neznáme.

    Reagovat
    (2014-10-08 09:11:27) Administrator
  • Dobrý den mám zájem o bílou variantu. Už víte od kdy bude v prodeji a zda-li bude za stejnou cenu jako černá varianta? Je težké doinstalovat do systému Android aplikace?

    Reagovat
    (2014-10-07 21:54:35) Hana Došková
  • Dobrý den, bílá varianta bude dostupná, ale zatím nemáme potvrzený termín. Android aplikace se instalují velice snadno, více informací najdete na www.bbczech.cz

    Reagovat
    (2014-10-08 09:12:21) Administrator
  • Dobrý den.
    Má BB Pas. hlasové ovládání a vytáčení.Případně pokud ne je nějaká aplikace která by to umožnila?.Existuje v OS 10 program jako je google překladač?Díky

    Reagovat
    (2014-10-04 13:33:08) Milan
  • Dobrý den, hlasové vytáčení funguje pouze v angličtině, němčině apod. V případě vytáčení českých jmen tedy ne zcela ideální. Česky je však možné diktovat text do zpráv apod. Překladač pro BB10 samozřejmě existuje, je jich celá řada.

    Reagovat
    (2014-10-05 01:26:02) Administrator
  • Za prvním odstavcem je seznam. v posledním bodu je překlep:
    "Čtěte a editujte dokumenty a prezentace přÉmo z vašeho zařízení"

    Reagovat
    (2014-10-04 09:47:46) LukášSvoboda
  • Děkujeme za upozornění, chybu jsme opravili.

    Reagovat
    (2014-10-05 01:24:12) Administrator
  • Dobry den, planuje v buducnosti shopblackberry predajnu v Bratislave?

    Reagovat
    (2014-10-03 14:10:02) Nasau
  • Dobrý den, prodejnu v Bratislavě bohužel zatím neplánujeme.

    Reagovat
    (2014-10-05 01:21:40) Administrator
  • Dobrý den, zeptám se dá se očekávat, že půjde telefon zakoupit koncem října u vás ? Nebo se očekává pouze pár kusů. Chtěl bych se na telefon nejprve kouknout.
    Děkuji

    Reagovat
    (2014-10-01 00:01:38) Patrik
  • Dobrý den, na tuto otázku Vám bohužel nedokážeme v současnosti odpovědět, ale vzhledem k opravdu velkému zájmu o nový Passport je možné, že první várky pokryjí pouze předobjednávky. Na naší prodejně si nicméně můžete zatím prohlédnout reálnou maketu a veškeré dotazy ohledně Passportu nebo nového OS BlackBerry 10.3 vám rádi zodpovíme.

    Reagovat
    (2014-10-01 08:29:53) Administrator
  • Pane, normálně jej objednejte, vyhnete se frontě či absenci, zařízení jsem sehnal s předstihem, pokud jste hardwarový gurmán i obyčejný uživatel, měl by jste být spokojen.

    Reagovat
    (2014-10-07 21:10:47) Rejn
  • dobry den, pujde pri psani sms vypnout ted radek, kde se sami nabizeji a dopisuji slova, a ty nejpouzivanejsi sami ukladaji, popravde me to vadi a nedokazu si na to zvyknout, porad to clovek musim kontrolavat a zdrzuje me to, a nakonec clovek pise uplne nesmysli, jednoduse, potrebuji vedet zda to pujde uplne vypnout, aby ted radek tam nebyl, jak to umi jine telefony, dekuji

    Reagovat
    (2014-09-30 21:50:52) Radek
  • Dobrý den, ano, tato funkce rozhodně lze vypnout. Nicméně doporučujeme ji alespoň vyzkoušet, protože na Passportu funguje opravdu velmi dobře a přesně. Nedá se to srovnávat s ničím, na co jste z ostatních platforem zvyklý.

    Reagovat
    (2014-09-30 22:22:30) Administrator
  • Dobrý den, mám zájem o toto BlackBerry. Chtěl bych se zeptat, zda přístroj koupený v Americe bude mít v sobě češtinu (jde mi zejména o znaky při psaní), nebo zda ji po dovozu půjde nainstalovat. Telefon předpokládám bude fungovat i na místních sítích? Děkuji za odpověď. PB

    Reagovat
    (2014-09-30 21:48:49) prokop
  • Dobrý den, ano, operační systém BlackBerry 10 nabízí češtinu obecně nezávisle na původním trhu. Nicméně dovážet Passport ze zahraničí je vzhledem k jeho ceně neopodstatněné, cena v ČR je nejnižší napříč většinou trhů.

    Reagovat
    (2014-10-01 07:48:15) Administrator
  • dobry den,
    funguje BBPasport na platforme windows tak aby nemusel platit extra blackbery server pres operatora jako je tomu u Q10?
    diky!

    Reagovat
    (2014-09-30 13:07:08) kiro
  • Dobrý den, BlackBerry Passport běží na platformě BlackBerry 10.3, nejnovějším OS od BlackBerry. Žádné speciální poplatky za BlackBerry se nikdy platit nemusely, jednalo se pouze o samostatný datový tarif, který nahrazoval běžný internet v mobilu. Nicméně u nového OS BlackBerry 10 již můžete používat také běžný internetový tarif a žádný speciální internet není potřeba. Týká se to jak modelu Passport, tak i zmiňovaného BlackBerry Q10.

    Reagovat
    (2014-09-30 17:35:07) Administrator
  • Chci koupit BlackBerry passport.

    Reagovat
    (2014-09-27 07:50:03) Jaroslav Janacek
  • Dobrý den, rádi Vás přivítáme v naší prodejně a BlackBerry Passport vám předvedeme jakmile jej budeme mít skladem.

    Reagovat
    (2014-09-29 10:32:56) Administrator
  • Oprava, samozřejmě myslím ten ocelový rámeček, hliníkový má akorát ten nový ibend 6 :-D

    Reagovat
    (2014-09-26 15:33:46) Ružby
  • Dobrý den, na serveru crackberry se objevil passport celý v černém, to znamená že je černá i ta hliníková konstrukce. Bude tato varianta dostupná i u nás? Děkuji

    Reagovat
    (2014-09-26 15:31:47) Ružby
  • Dobrý den, o této barevné variantě nemáme zatím vůbec žádné informace.

    Reagovat
    (2014-09-26 15:34:21) Administrator
  • Kdy bude možnost si telefon u vás vyzkoušet "osahat" ?

    Reagovat
    (2014-09-26 07:33:22) Josef
  • Dobrý den, pravděpodobně až koncem října.

    Reagovat
    (2014-09-26 08:57:30) Administrator
  • Dobrý den, bude Passport a Classic vybaven stavovou LED diodou (SMS, nepřijaté hovory...)

    Reagovat
    (2014-09-25 13:59:04) Tomáš
  • Dobrý den, ano, BlackBerry Paswsport i Classic budoun vybaveny notifikační LED

    Reagovat
    (2014-09-25 14:13:53) Administrator
  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat na dostupnost příslušenství pro BB Passport. Zejména mne zajíma dostupnost nějakého pouzdra a dokovací stanice. Máte nějaké informace o tomto zboží? Díky.

    Reagovat
    (2014-09-25 11:02:09) Jaroslav Hurdes
  • Dobrý den, bližší informace k příslušenství zatím bohužel nemáme, ale usilovně se jej snažíme získat.

    Reagovat
    (2014-09-25 11:09:04) Administrator
  • dobrý den, bude přístroj i v jiné barvě, např v bílé?
    děkuji za odpověď

    Reagovat
    (2014-09-25 10:40:23) cmugy
  • Dobrý den, dostupnost bílé varianty zatím není potvrzena, ale měla by se také objevit.

    Reagovat
    (2014-09-25 11:09:39) Administrator
  • Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat jesli telefon bude vybavené QWERTY nebo QWERTZ klávesnicí.
    Děkuji

    Reagovat
    (2014-09-25 08:53:09) czoreeno
  • Dobrý den, rozložení klávesnice je v nastavení možné změnit na QWERTZ i na QWERTY.

    Reagovat
    (2014-09-25 09:00:04) Administrator
  • I'm also curious to know if the printed letters on the keys on upper row are QWERTY or QWERTZ
    And I want to ask about the possibility to get Arabic keyboard upon request? would you do it please?

    Reagovat
    (2014-09-25 16:26:49) Menshawy
  • We are offering just QWERTY models. Arabic keyboard is, unfortunately, not possible.

    Reagovat
    (2014-09-26 08:58:21) Administrator
  • Da se psat arabsky na takovem telefonu koupenem v CR?
    Dekuji.

    Reagovat
    (2014-09-24 23:40:16) Fahad
  • Dobrý den, pravděpodobně úplně stejně jako na modelu Q10 apod.

    Reagovat
    (2014-09-24 23:57:41) Administrator

Přidejte svůj vlastní komentář nebo recenzi

Přidejte svůj vlastní komentář nebo recenzi


  • * Vyplňte v případě, pokud chcete dostat odpověď emailem.
       Váš email nebude zveřejněn.
  •  
    1 star
    2 stars
    3 stars
    4 stars
    5 stars

* Povinné údaje



Proč si vybrat nás

  • Nejširší výběr příslušenství pro BlackBerry v České a Slovenské Republice
  • Doprava pomoci České pošty je vždy zdarma. Žádné limity pro minimální nákup
  • Většinu zboží máme stále skladem
  • Prodáváme jen originální nebo vysoce kvalitní a osvědčené BlackBerry příslušenství
  • Pokud nemáme v nabídce zboží které hledáte, kvůli Vám ho zařadíme
  • S mobilními telefony a jejich příslušenstvím máme mnoholeté zkušenosti

Bezpečně a levně

  • Velmi dobré ceny. Jsme pružnější než operátoři
  • Jsme plátci DPH
  • Stálým zákazníkům dodáváme zboží na fakturu
  • U nás můžete bezpečně provést úhradu téměř jakoukoli platební kartou, PayPalem či PaySec
  • Možnost vrácení nepoškozeného zboží do 14ti dní
  • Zboží si můžete před nákupem osobně prohlednout v Praze